נטורופתית מומלצת למעבר לאורח חיים בריא

054-7733361

נטורופתית מומלצת למעבר לאורח חיים בריא

 

השאיפה להיות בריאים, מלאים במרץ, מאושרים, בריאים וחיוניים משותפת לרובנו. ידעתם שנטורופתיה היא הדרך לחיים בריאים יותר וטיפול טבעי במחלות? תושבי אזור המרכז מוזמנים לקבל טיפולי נטורופתיה במרכז באמצעות נטורופתית מומלצת שמטפלת בגוף ובנפש כמכלול אחד שלם. קופות החולים כוללות היום את שיטת הטיפול ברשימת הטיפולים המשלימים שאפשר לקבל במסגרת הקופה.

מרכזי נטורופתיה במרכז הארץ מבססים היום את תכנית הטיפול על תורת הנטורופתיה העתיקה. הם טוענים שאפשר למנוע חולי ולרפא מחלות באמצעות תזונה. נטורופתים מקבלים את הסמכתם לאחר השלמת מסלול לימודים של 4 שנים. אין מדובר בתחום בו כל אחד יכול לעסוק.

איך טיפולי נטורופתיה יכולים לעזור לכם?

כשיטת טיפול טבעית לחלוטין הטיפולים אינם כוללים תופעות לוואי שליליות או שימוש בכימיקלים. טיפול שניתן על ידי נטורופתית מומלצת הצליח לסייע לרבים במתכונת של טיפול אלטרנטיבי ובמתכונת של טיפול משלים. היו מקרים בהם הטיפול הצליח לרפא בעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לפתור.

הטיפול מתחיל עם זיהוי הגורם לחולי והגורמים שמעכבים או משבשים את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. מטרת הטיפול תהיה הפחתת התהליכים המזיקים בגוף לטובת חיזוק הגוף כולו והנפש, המרצת המשאבים הטבעיים של הגוף וריפוי מקסימלי של הגוף והנפש. הנטורופתיה רואה במחלות סימן לחוסר איזון פנימי שבא לידי ביטוי בכאבים או תסמיני חולי. טיפול של נטורופתית מומלצת יוכל להקל על תסמינים של סכרת, ואף לרפא סכרת, לתמוך בטיפול בבעיות לב או יתר לחץ דם ולרפא מצבים של כאבי ראש חוזרים, כאבי גב, בעיות עיכול, הפרעות מצב רוח ועוד.

מה כולל הטיפול?

מרכזי נטורופתיה במרכז מציעים טיפול טבעי מבוסס תזונה נכונה מותאמת אישית עם מינימום תופעות לוואי. השיטה רואה באורח חיים בריא (תזונה נכונה, פעילות גופנית וניהול סטרס נכון) כבסיס לריפוי ומניעת מחלות. הטיפול ניתן במתכונת של סדרת מפגשים כאשר המפגש הראשון משמש לאבחון, איסוף מידע ומתן המלצות ראשוניות.

תזונה נכונה שנבחרת בהתאם למצב הפיזיולוגי, המצב הנפשי ואורח החיים היא המפתח לאורח חיים בריא. תוספת של ויטמינים, מינרלים ועשבי מרפא משלימה את הטיפול תוך מתן מענה לצרכים של הגוף ולקשיים עמם הוא מתמודד. תהיה כמובן המלצה חד משמעית על הסרת רכיבי מזון מזיקים מהתפריט והפסקת הרגלי אכילה לא נכונים.

מתוך מטרה להעצים את תהליכי הריפוי יינתנו הנחיות לביצוע פעילות גופנית באופן קבוע, מנוחה, שינה טובה ומעבר לאורך חיים בריא ובמידת הצורך עם המלצות להרפיה ודמיון מודרך. תוספת של צמחי מרפא משמשת לריפוי דלקות, הקלה על כאבים הרגעה ואיזון המערכת.

סיגל ברנר
נטורופתית והרבליסטית קלינית

© כל הזכויות שמורות סיגל ברנר 2018

קידום והניית אתרים BIZFIX

דילוג לתוכן