מתי נטורופתיה מומלצת

054-7733361

מתי נטורופתיה מומלצת

בעבור אלו שמתנסים לראשונה בטיפול אלטרנטיבי ואינם יודעים מהי נטורופתיה נסביר תחילה מעט על השיטה. נטורופתיה היא אופציה של טיפול טבעי באמצעות תזונה, צמחי מרפא ותוספי תזונה. בעבור כל מטופל מתאים הנטורופת על פי אבחון את הטיפול המתאים. שיטת הטיפול תותאם לאורח החיים של המטופל, גילו, מצבו הפיזי והנפשי, רקע רפואי וניסיון עבר. הטיפולים ניתנים במתכונת של טיפול מונע ומתוך מטרה לרפא בעיה רפואית קיימת.

טיפולי נטורופתיה יוכלו להוות טיפול אלטרנטיבי או טיפול משלים. אם אתם סובלים מסכרת, אסתמה, בעיות לב, עודף משקל או יתר לחץ דם – תוכלו להקל על התסמינים ולעודד את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף באמצעות נטורופתיה.  המטפלים מאמינים שיש לגוף האדם יכולת מופלאה לרפא את עצמו ומספקים בהתאם לגוף כלים מתאימים לחיזוק מערכות הגוף ושיפור תפקודן.

יתרונות של טיפול טבעי

טיפול רפואי קונבנציונלי כולל ברוב המקרים תרופות שכוללות כימיקלים ופעולות כירורגיות. יש לטיפול הזה השפעות חיוביות ושליליות על הגוף והנפש. לעומת זאת, טיפול טבעי אינו כולל חשיפה של הגוף לכימיקלים ואינו מביא עמו השפעות שליליות כלשהן על מערכות הגוף. במקרים בהם הטיפול הרפואי הקונבנציונלי הכרחי ניתן לצמצם בעזרת טיפול טבעי את חשיפת הגוף לכימיקלים מזיקים.

מה כוללים טיפולי נטורופתיה?

את הטיפול מתחילים בפגישת אבחון במהלכה מבקש המטפל לקבל פרטים רפואיים ואישיים. כדאי להגיע אל הפגישה עם מסמכים רפואיים ותוצאות של בדיקות. במהלך האבחון יבצע המטפל במידת הצורך גם בדיקות אבחון משלו וירכיב את תכנית הטיפול. אם יש למטופל שאלות – הוא יוכל לנצל את פגישת האבחון על מנת לקבל מענה ולהבין טוב יותר את הטיפול ואת ההשפעות הצפויות.

השלב הראשון בכל טיפול יכלול המלצות לשילוב של מזונות נכונים ובריאים בתפריט היומיומי. התפריט יורכב בהתאם לאורח החיים של המטופל, העדפות שלו, מצבו הבריאותי ויכולותיו הכלכליות. המטפל ירכיב בעבור המטופל תפריט שיהיה גם בריא, גם בעל סגולות ריפוי וגם בר ביצוע. אם אתם חוששים מקבלת תפריט מצומצם מאוד כדאי לכם לדעת שברוב המקרים המטופל יוכל להמשיך ליהנות מהאוכל שהוא אוהב ומכיר עם שינויים קלים.

השלב השני בטיפול הוא המלצה על שימוש בצמחי מרפא ותוספי תזונה על מנת להעניק לגוף מענה מלא ולחזק את תהליכי הריפוי הטבעיים. טיפול אלטרנטיבי יעיל הוא טיפול שמעניק מענה מלא לכל הצרכים הגופניים והנפשיים של המטופל. ישנו קשר ישיר בין המצב הבריאותי לבין המצב הנפשי כך שיש צורך בטיפול כוללני.

סיגל ברנר
נטורופתית והרבליסטית קלינית

© כל הזכויות שמורות סיגל ברנר 2018

קידום והניית אתרים BIZFIX

דילוג לתוכן